Re: klawiatura na seriala?

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 04 May 2002 - 20:43:48 MET DST

> Na płycie, blisko portów klawiatury/myszki.
po czym go poznać?
(ew wymienić)

> Lutownicą :)
kto by to zrobił? tzn czy w okolicach zakopanego jest jakiś serwiś gdzie by to
ktoś zrobił ? (samemu wolę nie próbować)

> Jak najbardziej.
>
> to w takim razie bezpiecznik jest na lini zasilania - a jakby zasilanie
pobrać z seriala? (z pin 5) - dla myszy stąd bierze się zasilanie (jezeli jest
pod seriala)czy mogę tę próbę w miarę bezpiecznie przeprowadzić (tzn czy nic w
ten sposób nie uszkodzę?