Re: nowy hdd z gwarancji i gwarancja na niego

Autor: Marcin (Martinezz_at_box43.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 21:07:17 MET DST

> jakis tydzien temu oddalem dyska na gwarancje mial
> 3 lata gwarancji i po 2 latach padl czyli zostal 1 rok gwarancji na niego
> i teraz pytanie czy jak mi wydadza nowiutki identyczny dysk to bede miaj
na
> niego ten pozostaly rok gwarancji czy mi sie odnowi???
> a jesli mi w sklepie dadza tylko rok to jakimi argumentami mam sie
bronic???
> bo mialem juz tak przypadek w innym sklepie z karta sieciowa ale na
> szczescie drugi raz sie nie zepsula...

Jak został rok, to sklep może dać Ci rok i nic poza tym. Nie bardzo możesz
się przed tym bronić, gdyż prawo nie zobowiązuje sprzedawcy do udzielenia
takiej gwarancji jaką daje producent. Rok to termin gwarancji nałożony
obligatoryjnie przez przepisy, a to czy dadzą dłuższą, zależy tylko od ich
dobrej woli.

Pozdrawiam
Marcin