Re: zamontowałem wentylator

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 00:32:28 MET DST

Użytkownik <jp_at_no.more.hosts> przeslal takie znaki :

> ...do Athlona XP 1800. Niestety wentylator nie jest najlepszy - jakiś
> Spire za 40zł. Ile taki procesor powinien mieć stopni w czasie
> względnego spoczynku i obciążenia? Bo jak ostatnio sprawdzalem (w
> BIOS Setup) to miał ponad 50 stopni, a obciążonym trudno go było
> nazwać. Mam nadzieję, że się nie spali od razu.

nic sie nie zajara to nie bialko i sie nie scina ;) !
moj 1700 ma i 65C czasem (na maxa wyciszony mam pc)
i nic mu to.

Nie smarowalem
> procesora pastą,

a mogles, 2-3 C mniej :)

> możliwości (z pastą i bez - skoro pasta była w pudełku) ?

jak na sreberku to lepiej paste.

> drugie - czy on tak wyje, bo się za szybko kręci? Gdzieś w instrukcji
> było o sterowaniu prędkością. Pytanie najważniejsze - jaki wentylator
> mam kupić w najbliższej przyszłości, aby był przynajmniej tak cichy,

titan TCD5 czy jaos tak taki dzuyyy z spodem jak lustro plaskim i bedzie ok
jak wyciszysz chyba ze masz fatalna cyrkulacje w obudowie i zasialcz nad
prockiem (pionowo tak)