zamontowałem wentylator

Autor: Jacek Popławski (jp_at_no.more.hosts)
Data: Thu 02 May 2002 - 20:58:34 MET DST

...do Athlona XP 1800. Niestety wentylator nie jest najlepszy - jakiś Spire za
40zł. Ile taki procesor powinien mieć stopni w czasie względnego spoczynku i
obciążenia? Bo jak ostatnio sprawdzalem (w BIOS Setup) to miał ponad 50 stopni,
a obciążonym trudno go było nazwać. Mam nadzieję, że się nie spali od razu. Nie
smarowalem procesora pastą, wentylator miał takie różowe coś (co w przypadku
pasty trzeba było zdrapać). I teraz pytanie - po co są dwie możliwości (z pastą
i bez - skoro pasta była w pudełku) ? Pytanie drugie - czy on tak wyje, bo się
za szybko kręci? Gdzieś w instrukcji było o sterowaniu prędkością. Pytanie
najważniejsze - jaki wentylator mam kupić w najbliższej przyszłości, aby był
przynajmniej tak cichy, jak mój ostatni wentylator dla K6-2 ? Procesora nie mam
zamiaru nigdy podkręcać.

PS. płytka Soltek 75DRV5