Re: [ Radeon ] <- pytanie

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 00:21:21 MET DST

Witam,

Użytkownik "PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> napisał:

> Podobno to właśnie "Szafir" produkował od dawna na zlecenie ATI ich
wersje
> OEM ;-)

a masz może jakiś link do tej informacji ?

> Aktualnie Sapphire produkuje R7500 tylko 250/ddr183 tak więc trzeba
> szukać tego modelu innego producenta (chociaż 270/ddr230 bo pełny był
> 290/ddr230).

cytat ze strony sapphire - ATI RADEON 7500 Chipset, 64MB DDR - 270/183,
DVI, ale w specyfikacji na tej samej stronie pisze cos takiego Maximium
memory Interface :6.4GB/s with 200MHZ DDR. - chyli by wychodziło, że
DDR400, czy może się mylę ? :
http://www.sapphiretech.com/PRODUCT/7500-146.htm
A może kto ma lub wie w jakich częstotliwościach produkuje ten układ
firma Super Grace ? - na ich stronie nic o tym nie ma.

--
Pozdrawiam,