Re: zamontowałem wentylator

Autor: Jacek Popławski (jp_at_no.more.hosts)
Data: Fri 03 May 2002 - 02:36:19 MET DST

my newsreader told me, that Krzys-iek wrote:
> nic sie nie zajara to nie bialko i sie nie scina ;) !
> moj 1700 ma i 65C czasem (na maxa wyciszony mam pc)
> i nic mu to.

Hm. To radzisz ustawić 70C na shutdown?

> Nie smarowalem
>
> a mogles, 2-3 C mniej :)

Bałem się uszkodzić procesor, naczytałem się o tych mechanicznych
uszkodzeniach. Mam smarować po całym procesorze normalnie? Nawet po tej blaszce
z napisami???

> titan TCD5 czy jaos tak taki dzuyyy z spodem jak lustro plaskim i bedzie ok
> jak wyciszysz chyba ze masz fatalna cyrkulacje w obudowie i zasialcz nad
> prockiem (pionowo tak)

Obudowę chyba mam kiepską, bo powinne blachy drżeć. Ale teraz jest 2:30 i
słyszę jedynie coś w rodzaju silnika odrzutowego, więc to raczej sam
wentylator. Zasilacz mam.. hmmm... tak trochę do góry i w bok od procesora
(przed nim właściwie). Jakie to ma znaczenie?
W ostateczności spróbuję wyciszania obudowy, czym radzicie ją wykleić i jak to
wpłynie na obieg powietrza? Żeby się Athlonik nie udusił...