Re: >>> SB 128 PCI czy SB Live! Player 5.1 <<<

Autor: vicek (vicek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 18:47:47 MET DST

Mam obydwie karty w domu (w 2 kompach)
I co moge o nich powiedziec..
Obydwie są dobre.
Sound Blaster Live! 5.1 jest lepszy ze względu na mozliwosc podpięcia
dwóch par głosnikow (SB Live! Value) albo trzech par (SB Live! 5.1).
Piszesz o grach, wiec polecam ci Live!
Dzwięk ktory ta karta produkuje jest przestrzenny (gry korzystające z EAX).
Gra się fantastycznie!
Jezeli chodzi o obsluge tych kart pod windowsami to sprawa jest taka:
SB 128PCI bardzo trudno bylo mi zainstalowac pod Win95 (ale kto ma jeszcze
95 :))
Szumów praktycznie nie ma w zadnej z powyzszych kart.
Live ma równiez wyjscie cyfrowe (żółty "niby-jack").
Na stronie www.creative.com jest napisane ze sterowniki do WinXP pod SB
128PCI
są oznaczone jako Native Drivers. Dla SB live! są juz najnormalniejsze,
dedykowane specjalnie pod XP.
Nie mam z tymi kartami najmniejszych problemów. Obie działają tak, jak
powinny.
Na giełdzie SB 128 PCI kosztuje 30,- do 40,-
a SB Live około 80,- do 120,-
taka jest moja opinia o tych kartach.
Pozdrawiam!

Vicek