>>> SB 128 PCI czy SB Live! Player 5.1 <<<

Autor: Doman (DomansMail_at_Poczta.Onet.Pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 12:22:07 MET DST

Witam.
Chcialbym wymienic sobie k. dzwiekowa bo mam starocia na ISA :) Wiec z tych
tanszych to upatrzylem dwie, sa nimi: SoundBlaster 128 PCI i SoundBlaster
Live! Player 5.1. Posiadam dobre glosniki stereo(200W) z wbudowanym
wzmacniaczem i niskim poziomem szumow. K. dzwiekowa to glownie do muzyki i
gier wykorzystuje. Wiec mam problem ktora wybrac ? Zalezy mi na minimalnym
obciazeniu procka i pamieci oraz dobra jakoscia dzwieku, no i niskim
poziomem szumow produkowanych przez k. dzwiekowa. Ktora z nich ma
"przyszlosc"(tzn. jak np. sobie kupie inne glosniki). Prosze o opinie.

Pozdrawiam, Doman.