Re: >>> SB 128 PCI czy SB Live! Player 5.1 <<<

Autor: Doman (DomansMail_at_Poczta.Onet.Pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 10:22:49 MET DST

Użytkownik "vicek" <vicek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
| Mam obydwie karty w domu (w 2 kompach)
| I co moge o nich powiedziec..
| Obydwie są dobre.
| Sound Blaster Live! 5.1 jest lepszy ze względu na mozliwosc podpięcia
| dwóch par głosnikow (SB Live! Value) albo trzech par (SB Live! 5.1).
| Piszesz o grach, wiec polecam ci Live!
| Dzwięk ktory ta karta produkuje jest przestrzenny (gry korzystające z
EAX).
> [...]
jeszcze
| 95 :))
| Szumów praktycznie nie ma w zadnej z powyzszych kart.
| Live ma równiez wyjscie cyfrowe (żółty "niby-jack").
| Na stronie www.creative.com jest napisane ze sterowniki do WinXP pod SB
| 128PCI
| są oznaczone jako Native Drivers. Dla SB live! są juz najnormalniejsze,
| dedykowane specjalnie pod XP.
| Nie mam z tymi kartami najmniejszych problemów. Obie działają tak, jak
| powinny.
| Na giełdzie SB 128 PCI kosztuje 30,- do 40,-

No tak ale raczej nie potrzebuje teraz zestawu glosnikow 5.1 czy 4.1 bo nie
mam miejsca i wlasciwie "po co mi to" - to pyt. retoryczne :) To juz jak
bede se kompa zmienial to kupie SB Audigy czy cos nowszego ale to za
"jakis" czas. Hymm... czy SB 128 PCI bedzie dzialac bezproblemowo pod Xp i
Me ? Pozdro, Doman.