Re: ECS K7VZA i Athlon 1133 zawiesza się

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 15:27:14 MET DST

>"wyjatkowo" malo z nimi problemow ? ;-)))
>moze to wlasnie ten "wyjatek"

ECS K7VZA to udana płyta, bo nie ma z nią absolutnie żadnych problemów.

Wstawione takie "egzotyczne" urządzenia jak karta SCSI, tuner TV, pod USB
podpięte takie dziwa, jak czytnik kart Compact Flash czy aparaty cyfrowe
Casio, Canona, Olympusa i Nikona.
O innym podstawowym wyposażeniu do filmów, czy nagrywarce nie wspominając.

Co najciekawsze, wszystko ruszało natychmiast, bez żadnych problemów.
A ile kłopotów sprawia np. Borg TV na tunerze TV, czy aparaty cyfrowe możesz
poczytać na branżowych grupach DTP i TV.

Więc nie wypisuj głupot.

P.s.
Dobrze, iż o tym, że G-Force 4 nie działa poprawnie na części płyt głównych,
przeczytałem dopiero po zakupie GF4, bo jeszcze bym się zastanawiał... ;-)
Jednak przyznam, że instalacja GF4 była dla mnie najbardziej kłopotliwa, bo
najnowsze detonatory musiałem ściągnąć z netu :-p

Aha, jakbym nie testował, to SDRAMy CAS2 133 śmigają te 2% do 3% szybciej,
niż DDRy na co poniektórych płytach.

--
Janusz - Vahanara