Re: Real Magic Hollywood Plus i DIVX

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 16:14:01 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <kdybal_at_hotmail.com> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
>
> Mam kartę Hollywood Plus (sprzętowy dekoder DVD) w komputerze. Ostatnio
> dowiedziałem się że mogę przez niego oglądać filmy w formacie DivX.
> Zassałem programik do odgrywania takich filmików i nic.., wyświetla mi jakiś
> błąd. Podejrzewam że są mi potrzebne jeszcze jakieś sterowniki albo
> programiki do ujażmienia tego. Bardzo proszę o odpowiedź osoby którym udało
> się to zrobić wraz ze wskazówkami.

Tez spedzilem troche czasu nad ta karta...
Bawilem sie programem Eugene DVD Player. Bez problemu wyswietla na TV, ale TYLKO
pliki mpeg, vob i dat. Jego najnowsza wersja umiala wyswietlic plik divX na
monitorze,
nie podawala go jednak na TV. Do tego, Eugene calkowicie chrzani liczenie czasu,
nie zadziala wiec zadna nakladka do subtitles'ow.
Kupilem wiec grafike z wyjsciem tv-out i z glowy.
Tobie radze to samo, albo poczekaj na nowsze wersje softu...

GreG