Re: Real Magic Hollywood Plus i DIVX

Autor: Krzysiek (kdybal_at_hotmail.com)
Data: Wed 01 May 2002 - 18:12:48 MET DST

Użytkownik "GreG" <gslabs_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krzysiek" <kdybal_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> Tez spedzilem troche czasu nad ta karta...
> Bawilem sie programem Eugene DVD Player. Bez problemu wyswietla na TV, ale
TYLKO
> pliki mpeg, vob i dat. Jego najnowsza wersja umiala wyswietlic plik divX
na
> monitorze,
> nie podawala go jednak na TV. Do tego, Eugene calkowicie chrzani liczenie
czasu,
> nie zadziala wiec zadna nakladka do subtitles'ow.
> Kupilem wiec grafike z wyjsciem tv-out i z glowy.
> Tobie radze to samo, albo poczekaj na nowsze wersje softu...
>
> GreG
>

> Dzięki za odpowiedź ale jedyna co mnie nurtuje to że mam już kartę z
wyjściem telewizyjnym i gdy puszczałem filmy DVD na telewizor Real Tekiem
to jakość była supe. W przypadku kiedy puszczałem film DVD przez karte
graficzną na telewizor jakość była duuuużo słabsza. Nie to żebym szukał
kwadratowych jaj ale chcialem wycisnąć max z tego o już mam, bo wiem że
pokazała się karta (następca H+) która sprawe załatwia ponieważ może
odtwarzać DivX, DVD małe tego obsługuj już DTS

Pozdrawiam