Real Magic Hollywood Plus i DIVX

Autor: Krzysiek (kdybal_at_hotmail.com)
Data: Wed 01 May 2002 - 15:39:07 MET DST

Witam wszystkich,

Mam kartę Hollywood Plus (sprzętowy dekoder DVD) w komputerze. Ostatnio
dowiedziałem się że mogę przez niego oglądać filmy w formacie DivX.
Zassałem programik do odgrywania takich filmików i nic.., wyświetla mi jakiś
błąd. Podejrzewam że są mi potrzebne jeszcze jakieś sterowniki albo
programiki do ujażmienia tego. Bardzo proszę o odpowiedź osoby którym udało
się to zrobić wraz ze wskazówkami.

Z pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich grupowiczów