Re: Obudowy modecom - ile sa warte ?

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Wed 24 Apr 2002 - 18:29:16 MET DST

Wszechwiedzący (-ca) towarzysz Vader <vader_at_nospam.regionalna.net> przelał (-a) na klawiaturę:

> Mysle, ze warto. Sam mam Modecom Prostation i uwazam, ze jest po
> prostu swietna.

miałem prostation - jeszcze ze starym zasilaczem i bez dodatkowego wentylatora, ale także szczerze polecam - te nowe maja na pewno dodatkowy wentyl 80x80 + zasilacz HuntKey - mocny, dajacy stabilne napięcia (a moze natężenia ?? ;) i dość cichy

> No i na koniec wyglad zewnetrzny. Obudowa wyglada solidnie i jest
> solidna. Ladnie i dokladnie wykonana, zadnych zbednych bajerow. Mowie
> oczywiscie o Prostation, bo inne modele akurat wydawaly mi sie zbyt
> przebajerzone. Choc linia Feel wypada jeszcze pod tym wzgledem calkiem
> przyzwoicie. :-) Z czystym sumieniem moge polecic.

DOKŁADNIE, a jak jest kasa to polecam ModeCom Mirror (czarna lub perłowa) - aktualnie mam taką - ma DOSKONAŁE rozwiązania wewnątrz - chłodzenie dysków wentylatorami z obudowy, jest większa troszkę od prostation, rano można się przejrzeć ;) i uczesać ;) i ma jeden plus wiecej niż prostation - takie gumowe końcówki przy górnej krawędzi - po prostu żadnych mikrowibracji :)

jeśli chodzi o deZign to żadnych ekstrawagancji - prostation - dosć konserwatywny wygląd, bez wodotrysków - imho najładniejsza, mirror - jw. + troszke lepsze rozwiazania wewnątrz + lustereczko ;) - kobiecie moze sie przydac :)

p.s. na wyposażeniu mirrora są dodatkowe 3 wentyle 80x80 - fotki wnętrza są bardzo trudno dostepne - ostatnio widziano na stronie www.benchmark.pl w teście Geo-PC P4 2,2_at_2,4 a fotki face2face na www.modecom.pl i www.komputronik.pl

  Plachecki_at_post.pl . ,,,,,
   gsm 5o1 o9 86 87 . :[o^o]:
           gg 68477 . (_)
. . . . . . . . . . .oOOo_oOOo.