Re: Obudowy modecom - ile sa warte ?

Autor: lurker (carliesie_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 19:44:22 MET DST

Użytkownik <> CooLBaRT <> <plachecki_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000c01c1ebac$ebbed920$9f4c4cd5_at_puchatek...

> DOKŁADNIE, a jak jest kasa to polecam ModeCom Mirror (czarna lub
perłowa) - aktualnie mam taką - ma DOSKONAŁE rozwiązania wewnątrz -
chłodzenie dysków wentylatorami z obudowy, jest większa troszkę od
prostation, rano można się przejrzeć ;) i uczesać ;) i ma jeden plus wiecej
niż prostation - takie gumowe końcówki przy górnej krawędzi - po prostu
żadnych mikrowibracji :)

> jeśli chodzi o deZign to żadnych ekstrawagancji - prostation - dosć
konserwatywny wygląd, bez wodotrysków - imho najładniejsza, mirror - jw. +
troszke lepsze rozwiazania wewnątrz + lustereczko ;) - kobiecie moze sie
przydac :)

> p.s. na wyposażeniu mirrora są dodatkowe 3 wentyle 80x80 - fotki wnętrza
są bardzo trudno dostepne - ostatnio widziano na stronie www.benchmark.pl w
teście Geo-PC P4 2,2_at_2,4 a fotki face2face na www.modecom.pl i
www.komputronik.pl

Dzieki za wszystkie (p)odpowiedzi.
W sumie mialem okazje "pomacac" te obudowy i wydawaly mi sie solidnie
wykonane ale zawsze lepiej zapytac
uzytkownikow o opinie.
Pozdrawiam all.