Re: Ktora drukarke laserowa wybrac ?

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 18:22:10 MET DST

From: "Eathan" <eathan_at_irc.pl>

> mam kilka pytan zwiazanych z LJ 1000w
>
> 1. czy ona ma tylko port USB czy tez LPT - gdzies widzialem ze tylko USB
Tylko USB

> 2. jakie koszty eksploatacji - czy porownywalne do 5/6L?
Trudno mi porównywać, nie miałem 5/6L. Zespół drukujący na 2,5 tys. stron
normalnego druku (5 tys. ekono) - 209 zł.
> 3. jaki koszt tonera nowego
j.w.

> 4. czy to tylko windrukarka czy ma pelnego pcla i dziala np pod linuxem
Normalnie DGI. Drukuje również w DOS w oknie Windowsa. (ma do tego osobny
program emulacja HPL 5c)
Próbowałem pod Linuksem. Nie udało mi się, ale też nadmiernie się nie
przykładałem.

> 5. ile standardowo to ma pamieci - czy da sie rozbudowac a jak tak o ile
1 MB - nie da się rozbudować.

Pozdrowienia
Roman K.