Re: 386 dx

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 00:19:20 MET DST

Użytkownik artur <art-mp_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa4g9u$n68$1_at_news.tpi.pl...

Zastanów się:

[...]
procesorem 80386
[...]

oraz

[...]
> może karta pci z kontrolerem ide pomoże
[...]

Pokaż mi płytę główną z epoki 386, wyposażoną w magistralę PCI !
Oczko wyżej (486), a i to właściwie pod koniec ery 486. Jeżeli już
koniecznie trzeba do takiej płyty podłączyć duży HDD to można
stosować właściwie tylko jakiś menedżer dysków, np. coś od
Ontracka. Sam tak postępowałem niejednokrotnie, nawet stawiałem na
czymś takim W95.

Krzysztof Kucharski