Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: >>> Piotrek (rzeczkowski79_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 15:00:58 MET DST

Witajcie! Juz bylem zdecydowany na zakup Celerona 1,2 Ghz Tualitin, gdy
sprzedawca, mily goœć, odradzil mi to i polecił Morgana 1.2 GHz. I
wstrzymałem się. Nie wiem co radzicie. Mam złe wspomnienia ze współpracš z
AMD (K5120, K6-350, mialem tez kontakt z Athlonem 1.4). Wieszało się to
często i błędy pod Windowsem. Z intelami na chipsecie też intelowskim nigdy
nie było kłopotu. Wiem, że w dużej mierze to wina chipsetu, ale nie wiem.
Cišgłe service packi instalowac dla AMD i w ogóle. Pomóżcie. Poradzcie!
W przypadku zachęt dla AMD polećcie też mi płytę głównš stabilnš (cena nie
za bardzo istotna, aczkolwiek z umiarem).
-Piotrek