Re: Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 00:31:02 MET DST

On Wed, 17 Apr 2002 15:00:58 +0200, ">>> Piotrek"
<rzeczkowski79_at_interia.pl> wrote:

>Witajcie! Juz bylem zdecydowany na zakup Celerona 1,2 Ghz Tualitin, gdy
>sprzedawca, mily go?ć, odradzil mi to i polecił Morgana 1.2 GHz. I
>wstrzymałem się. Nie wiem co radzicie. Mam złe wspomnienia ze współpracš z
>AMD (K5120, K6-350, mialem tez kontakt z Athlonem 1.4). Wieszało się to
>często i błędy pod Windowsem. Z intelami na chipsecie też intelowskim nigdy
Prawda jest taka. Jesli komputer jest dobrze skonfigurowany to nie
powinien sie sypac bez wzgledu na to czy jest to intel czy AMD. Jesli
masz kiepskie wspomnienia po AMD to niestety winic mozesz tylko
czlowieka, ktory to konfigurowal.
Sam uzywam zarowno ADKi jak i intele - w domu mam to i to i z zadnym z
nich zadnych problemow. Nie jest to bynajmniej przypadek. W obu
kompach sa przyzwoite elementy (nie najtanszy syf) pozadne chlodzenie
(wazne w przypadku AMD). Oba procki sa podkrecone i wszystko gra.
Niejednokrotnie skladalem dla kogos znajomego sprzet na AMD i
reklamacji nie ma.

>nie było kłopotu. Wiem, że w dużej mierze to wina chipsetu, ale nie wiem.
>Cišgłe service packi instalowac dla AMD i w ogóle. Pomóżcie. Poradzcie!
Te service packi to nic innego jak sterowniki. Myslisz, ze chipsety
intela ich nie potrzebuja?

Jest jeden niezaprzeczalny +AMD - Dzis kupiona nowa plyta pociagnie
jeszcze wiele prockow AMD, natomist plyta pod Tulatina skonczy sie
wraz z najszybszym prockie czyli jakies 1.5GHZ (AMD to juz dzis 2100+)
>W przypadku zachęt dla AMD polećcie też mi płytę głównš stabilnš (cena nie
>za bardzo istotna, aczkolwiek z umiarem).

Soltek DRV4 lub 5? Osobiscie jednak bralbym EPOXA 8KHA+, lub 8KHAL

POZdrawiam
GLide

--
Glide