Re: Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: dyferencjo (dyfer_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 22:04:43 MET DST

">>> Piotrek" <rzeczkowski79_at_interia.pl> wrote in
<a9jrkb$492$1_at_news.tpi.pl>:

> Witajcie! Juz bylem zdecydowany na zakup Celerona 1,2 Ghz Tualitin,
> gdy sprzedawca, mily goœć, odradzil mi to i polecił Morgana 1.2 GHz.

I IMHO dobrze Ci polecił :)

> I wstrzymałem się. Nie wiem co radzicie. Mam złe wspomnienia ze
> współpracš z AMD (K5120, K6-350, mialem tez kontakt z Athlonem 1.4).
> Wieszało się to często i błędy pod Windowsem. Z intelami na
> chipsecie też intelowskim nigdy nie było kłopotu. Wiem, że w dużej
> mierze to wina chipsetu, ale nie wiem. Ciągłe service packi
> instalowac dla AMD i w ogóle.

Wybacz, ale prawidłowo skonfigurowany K5/6 nie ma żadnych problemów, o
których piszesz. Poza tym "...ciągłe service packi instalować..." ? Co
to znaczy "ciągłe" ? Prawidłowo skonfigurowany system nie zna tego
słowa. System instaluje się raz na długie lata, ewentualnie miesiące w
przypadku serii win9x. Jeżeli Ci to nie wychodzi to wybacz, ale lepiej
daj komputer do skonfigurowania komuś kto wie w czym rzecz.
Pragnę jeszcze zwrócić Twą uwagę na jedną zasadniczą rzecz. VIA Service
Pack to nie "patch" (który z założenia "coś" łata), lecz STEROWNIKI
niezbędne do wykorzystania płyty w 100 %.

> Pomóżcie. Poradzcie! W przypadku
> zachęt dla AMD polećcie też mi płytę głównš stabilnš (cena nie za
> bardzo istotna, aczkolwiek z umiarem). -Piotrek

Wybierz coś na DDR, najlepiej z oferty Solteka lub Epoxa. Świetne
płyty.

--
Rally.pl te_at_m Tychy