Re: ECS K7S5A + TB 1,4 - ZWISY !!!

Autor: zibed (zibed_at_by.home.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 21:59:50 MET DST

Koledzy tym płyta smakują tylko DDR-amy, już od 1GHz w góre i ATLON i DURON.
Działają na nich naprawdę bezproblemowo. Procki sa na jądrze Morgana. Zaden
cipset mi sie jeszcze nie spalił na niej, zadne dodatkowe chłodzenia.
Wiatraki tylko D5.... Zasialacze standart 250 - 300 W DVD,CDRW itp chodza
bez problemu. Zadna pasta aluminiowa, tylko biały silikon. Procki beda żyć.

Użytkownik "Rafał Markiewicz" <rufik_at_osemka.p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
cieplo)
> i posmarowac BARDZO CIENKO chipset, a na rogach dac MALUTKIE kropelki
> superglue i przykleic radiator do chipsetu. Jak to nie pomoze zmien TB na
> XP.

> Procek smaruje sie tak cienko, aby mozna bylo zobaczyc jeszcze na nim
> napisy. Jak za grubo to nie za dobrze.

> Sprawdz, trzeba cie czepiac wszystkiego. Jeszcze jest cos takiego jak
> wyjatkowa wrazliwosc plyty glownej na jakosc pamieci RAM. Zmien na inna,
kup
> markowa pamiec....nie wiem....jak cie sie skncza pomysly to zobacz forum
ECS
> na www.ocworkbench.com.
>
> Pozdrawiam
> Posiadacz ECS K7S5A, Rufik