Re: ECS K7S5A + TB 1,4 - ZWISY !!!

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 02:01:46 MET DST

Ja mialem 2 x ECS K7S5AL (wymialem na inny egzemplarz) rev.3.1 (upgrade Bios
z lutego 2002) z Athlonem TH 1330 i 256DDR (potem tez 128SDR) i Winfast
GF4MX440 i plyta sie zachowywala fatalnie. Zwisy ,jakies bledy
ochrony,nieb. ekrany, polecenie setup.exe zeby Win98SE zainstalowac
wprowadzalo kompa w stan "nirvany" -czarny ekran i nic sie nie dzieje...
dopiero setupcor odpalalo instalacje Windy. Puszczam muzyke na Winamp -
cicho ze ledzwie slychac tej muzyki (wiem ze S5A tak maja ,ale to wg. mnie
bez sensu.. slucham 10-20 sec i restart samoczynny.. ,wkladam modem ,co
prawda Pentagram Omen SM56 Motorola (niby sie nie lubia z ta plyta) -10sec-
3 min. i tez samoczynny restart... bez modemu zreszta nie bylo lepiej. Wsz.
urzadzenia (grafa,muza,modem,LAN,ACPI,2 x USB) mi sie poinstalowamy na 2
przerwania !!! kombinowalem ze slotami i rezerwacjami IRQ i nic...zadnych
pozyt. efektow.. Jak grafa na jednym to cala reszta na drugim i t.d.
Plyty poszly do serwisu (odradzam zakupy w PROLINE , bo musialem sie klocic
z 40 min. zeby wzieli sprzet chociaz do sprawdzenia ,nie mowiac juz o
zwroceniu pien-zy bo nie wiem czy w koncu je odzyskam)
I teraz mam nie o wiele drozszego Shuttle AK31 v.3.1 i reszte sprzetu jak
wyzej - no i tutaj trafilem na moj "ideal" :)
Pozdr.