Re: Ile mozna wycisnac z p³yty glownej?

Autor: Przemo (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 21:52:20 MET DST

U¿ytkownik "Mariusz" <mariusz_at_skim.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> Sorry ale jestem lama, nie wiem jak to zrobic , jak nie chce Ci sie tu
> tlumaczyc, poprosilbym ewentualnie o jakis link.

w koncu po to jest grupa, zeby sobie wyjasniac pewne sprawy.
hmmm... plyta jesli ma 1.5 roku, to powinna obslugiwac C1000. Sprobuj wejsc
do BIOSu (DEL podczas uruchamiania komputera) i zobacz czy gdzies w BIOSie
jest mozliwosc ustawienia czestotliwosci FSB (aktualnie Twoj C600 jesli nie
jest podkrecony, dziala na FSB=66MHz, C1000 standardowo pracuje na 100MHz).
W sumie plyta po wlozeniu nowego procka powinna go rozpoznac, ale jakby nie
chciala, to wtedy trzeba bedzie recznie to zmienic.