Re: ECS K7S5A + TB 1,4 - ZWISY !!!

Autor: Rafał Markiewicz (rufik_at_osemka.p.lodz.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 15:56:57 MET DST

Użytkownik "Rony" <rony_at_rybnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow.
> Obudowa Codegen 300W

Sprobuj moze z innym zasilaczem, 350 W, ta plyta + Athlon TB = duuuzo pradu.
Ale byc moze to nie jest to.

> Sprzet notorycznie sie wiesza (przy ustawieniu procek/RAM 133/133).
> Po przestawieniu magistrali (RAM dalej na 133) na 100 MHz
> (wtedy procek jest rozpoznawany jako 1050 MHz)
> wszystko jest oka, jak włacze ponownie magistrale 133
> nastepuje zwis za zwisem. Nie jest to sprawa chlodzenia.

Moze byc sprawa chlodzenia chipsetu. Sprobuj zdjac ten zolty radiator (jest
on mocowany na tasme przewodzaca, ktora przewodzi wszystko tylko nie cieplo)
i posmarowac BARDZO CIENKO chipset, a na rogach dac MALUTKIE kropelki
superglue i przykleic radiator do chipsetu. Jak to nie pomoze zmien TB na
XP.

> Dodalem dodatkowy cooler do obudowy, a na procku
> jest Titan D5TB. Temp jest w normie (okolo 40-45 stopni).
> O co moze chodzic ? Wiem, ze procek jest posmarowany
> duza iloscia pasty (srebrnej).

Procek smaruje sie tak cienko, aby mozna bylo zobaczyc jeszcze na nim
napisy. Jak za grubo to nie za dobrze.

>Czy jest mozliwosc, ze ta pasta
> zwiera jakies mostki itp po przelaczeniu na 133 ??
> Moze pomoze aktualizacja BIOSu ?? Prosze o wszelkie info.

Sprawdz, trzeba cie czepiac wszystkiego. Jeszcze jest cos takiego jak
wyjatkowa wrazliwosc plyty glownej na jakosc pamieci RAM. Zmien na inna, kup
markowa pamiec....nie wiem....jak cie sie skncza pomysly to zobacz forum ECS
na www.ocworkbench.com.

Pozdrawiam
Posiadacz ECS K7S5A, Rufik