ECS K7S5A , podzespoly - czy beda wspolpracowaly?

Autor: Marcin (marcin.es_at_interia.pl-bez_spamu)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 17:28:40 MET DST

Witam
Planuje zakup w.wym. plyty (sis 735) i procka do tego. Jest to chyba jedyna
obecna na rynku plyta do ktorej mozna wsadzic SDRAM i ma support dla DDR-a
na SISie ,nie myle sie chyba? W zwiazku z tym mam nastepujace pytanko. Jak
ponizszy osprzet bedzie dzialal z ta plyta :

- PCI Ide na CMD 0649
- PCI LAN na Realteku RTL8139
- GeForce 2mx (MSI) AGP
- PCI muzyka zoltrix na CMI8738/C3dx
- PCI modem pentagram Hex
- 256 MB- 2x128MB 133MHz SDRAM rozne

do tego jakis Athlon >1GHz na 266MHz

Czy moze u kogos dziala taki zestaw? Jesli tak to jak wrazenia, albo chociaz
ktos moze ma w swoim komputerze choc czesc z tych podzespolow, chetnie
poznam rowniez takie opinie.

Pozdrawiam
Marcin

PS
Czy nowe DDR beda dzialaly na tej plycie (nowe tj. chyba jakies 333 czy cos
kolo tego, nie interesowalem sie roznicami miedzy tymi chipami stad moje
pytanie) Chodzi mi o to czy te pamieci beda zgodne w dol, bo plyta chyba ich
nie obsluguje. Tak jak jeszcze do niedawna byly plyty z obsluga 100MHz
SDRAMow a wsadzalo sie 133 i dzialaly bez problemu.