Re: OE 0167:BFF2DE73

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 18:09:36 MET DST

Użytkownik "pawel" <starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> U mojego kolegi na kompie dzieją się dziwne rzeczy. Gdy zainstalowalem mu
> sterowniki divX i chcę uruchomic film w standardowym odtwarzaczu win 98 -
> winodws media playerze wszystko gra prawidlowo. Gdy chcę uruchomić ten film
> w innym odtwarzanu np. vplater, tmtpayer, allplayer wyskakuje caly czas blue
> screen z w/w wyjątkiem krytycznym. Zmieniałem juz pamięci, przeinstalowalem
> system - bez skutku. Nie wiem w czym tkwi problem. Dzięki za pomoc

Zainstaluj jeszcze raz DirectX (taka jakby poprawka instalacji) i upewnij
się, że w dxdiag masz włączone przyśpieszanie dźwięku na pełne.
Nowsze sterowniki do dźwiękówki mógłbyś też zainstalować
(przed directx).

Nie napisałeś jaką ma kartę dźwiękową no i resztę kompa !

W ogóle kodeki divx dla pełnej kompatybilności (i szybkości maszyn z CPU
bez "instrukcji 3D" ) powinny być odpowiednio zainstalowane. Najpierw 3.11
a później 4.1x i przy instalacji nie zgadzasz się żeby dekodował divx'y 3.x.

PeJot