Re: ECS K7S5A , podzespoly - czy beda wspolpracowaly?

Autor: uke (antoniko_at_arch.pw.edu.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 09:18:22 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcin.es_at_interia.pl-bez_spamu> napisał w wiadomości

Mam od niedawna i walczylem troche - to moje spostrzezenia

> - PCI Ide na CMD 0649
> - PCI LAN na Realteku RTL8139

wersja k7S5AL ma wbudowany LAN, kosztuje ~10 zl wiecej i podobno jest mniej
konfliktowa - tylkko dlatego ja kupilem, karty sieciowej de facto nie
potrzebuje

> - GeForce 2mx (MSI) AGP

Ja mam taka karte tylko Leadteka - chodzi bez problemow.

> - PCI muzyka zoltrix na CMI8738/C3dx

Na plycie jest tez dzwiek zgodny z AC 97

> - PCI modem pentagram Hex

I jakis modem tez :-))))

> - 256 MB- 2x128MB 133MHz SDRAM rozne

Najwiecej problemow jest z pamieciami - wiele osob pisze o problemach przy
uzyciu 2 kosci roznych producentow - ja z tego powodu przesiadam sie na
DDRy, z braku kasy kosztem pojemnosci :-((((

Podobno plytki rev.4 sa najgorsze i nalezy sie ich wystrzegac. W sieci jest
tez nowy BIOS z 06.02.02 i stery do AGP v.1.09.

powodzenia!

--
uke
mailto:antoniko_at_arch.pw.edu.pl