Re: ECS K7S5A , podzespoly - czy beda wspolpracowaly?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 18:20:38 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcin.es_at_interia.pl-bez_spamu> napisał w wiadomości
> PS
> Czy nowe DDR beda dzialaly na tej plycie (nowe tj. chyba jakies 333 czy cos
> kolo tego, nie interesowalem sie roznicami miedzy tymi chipami stad moje
> pytanie) Chodzi mi o to czy te pamieci beda zgodne w dol, bo plyta chyba ich
> nie obsluguje. Tak jak jeszcze do niedawna byly plyty z obsluga 100MHz
> SDRAMow a wsadzalo sie 133 i dzialaly bez problemu.

Teoretycznie pamięci DDR powinny być kompatybilne.

Ostatnio na Lisek Tweak.pl miał problemy z kilkoma modułami ddr333 (markowymi).
Nie chciały działać na płytach z KT266A tak więc nie ma sensu ich kupować
bo nie dość że są droższe to jeszcze mogą być problemy z kompatybilnością.

Najfajniejsze jest to że Lisek podniósł napięcie zwykłym pamięciom DDR266
na 2.7V i je odpalił jako DDR333 - przeszły wszystkie testy ;)

http://www.tweak.pl/teksty.shtml?action=plik&plik=soltek_sl75drv5

PeJot