Re: Klawisze POWER, SLEEP, WAKE-UP

Autor: pepe (pe_pe_81_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 15:24:08 MET DST

spójrz do biosu.... jeżeli mas zodpowiednią płyte to i masz funkcje własnie
do uaktywnienia tychże klawiszy... może to anwet działać samo, bez grzebania
w biosie.. np na mojej klawiturze jest dodatkowy klawisz "Fn" i aby uśpić
czy cuś komputer własnei z tych klawiszy muszę nacisnać go jednoicześnie z
Fn...

--
*****Orginal Message*****