Re: upgade Biosu w GF2 MX400 jak to zrobi

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 15:29:42 MET DST

Użytkownik "ufty" <ufty_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie oto pytanie mam kartę GF2 MX400 bez tv out /jakaś noname/ z
biosem
> grubo z przed roku i chciałbym w niej zmienić bios.
> Zaopatrzyłem się w:
> program nvflash najnowszy jaki znalazłem
> i plik biosu 3.11.01.37.00mx400sm.rom
> pytanie brzmi co z tym dalej zrobić /w dosie czy pod widozą i jakie
komendy,
> jakie ustawienia w biosie płyty głownej przed operacją itd./
> Z góry dziękuję za pomoc
> ufty

Sprawdz jak masz taktowana karte, byc moze ten model NO NAME ma zanizone
taktowanie i z tad tak niska wydajnosc, powinno byc: core 200 i mem 167
jesli dobrze pamietam, mozesz tez pobawic sie overlockingiem karty, jesli
masz pamieci 6ns na karcie to daj 190Mhz i ani troche wiecej, jesli lepsze
to probuj az pojawia sie przeklamania, core mozesz ustawic np na 233 tak jak
u mnie, powinno dzialac bez wiatraczka. Zmierz wyniki w 3DMarku jesli Cie
usatysfakcionuja a karta bedzie dzialac stabilnie zapisz ustawienia na
kartce:). Programem NVIDIA EDITOR wczytaj istniejacy bios lub otwurz ten
sciagniety, w ustawieniach taktowania pozmieniaj dla twojego typu karty
taktowanie a nastepnie zapisz do pliku np nowy.ROM.
Zrob dyskietke systemowa i wgraj go tam oraz program NVFLASH.exe
Zrestartuj kompa i wystartuj z dyskietki, poleceniem: nvflash.exe -f
nowy.rom wgraj nowy bios.