Re: próbują się zrehabilitować ;-)

Autor: Baza Plus (bazabk_at_iig.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 13:17:07 MET DST


> Przyznali się też, że nie umieją złożyć całkowicie bezawaryjnego
> zestawu na AMD dla osoby, która nie ma zamiaru nigdy otwierać obudowy
> ani niczego podkręcać. Ludzie! Toż to lameria! Kilku moich kolegów umie

SPROSTOWANIE! Niczego takiego nigdy nie powiedzieliśmy! Zdecydowana
większość sprzedanych przez nas komputerów z AMD nigdy nie trafiła do
serwisu. Nie zmienia to jednak faktu, iż według nas do serwisu trafia
WIĘKSZY ODSETEK komputerów z AMD niż Intelem. Preferujemy Intela, gdyż mamy
z nim po prostu mniej pracy. O wiele rzadziej są niespodzianki tego typu jak
problem ze sterownikami do Audigy. A za każdym taką "niespodzianką" jest
niezadowolony klient. Nie wszyscy sobie radzą sami.

Nie bez znaczenia jest też dla nas, że Intel zapewnia też lepszy serwis.
Jesteśmy w stanie serwisować tzw. produkty BOXowe zakupione w innych firmach
np. takie które już upadły.

Poza tym po kilku latach opinia o firmie kształtuje się na podstawie
niezawodności sprzętu. Nikt nie będzie wnikał czy zawinił producent
podzespołu X czy Y, tylko czy komputer kupiony w naszej firmie był
bezawaryjny się czy nie. Działamy od już ponad 11 lat i najlepszy sposób
reklamy to wracający klienci którzy kiedyś kupili 286, potem Pentium 75, a
teraz potrzebują szybszy komputer. Oni oceniają nas przede wszystkim na
podstwie niezawodności sprzętu.

Nie zamierzamy prowadzić, eskalować dyskusji i sporów. Pewnych sformułowań z
umieszczonej na stronie pośpiesznie, tuż przed świętami, odpowiedzi na
pytania dlaczego w konfiguratorze zestawów nie ma AMD, byśmy nie powtórzyli.
Wkradły się w niej nieprecyzyjne, ogólnikowe stwierdzenia. Zabrakło za to
np. tak oczywistej prawdy, że AMD za podobne pieniądze zazwyczaj dostarcza
większej wydajności. Tylko jak zmierzyć precyzyjnie wydajność. Szybkością
dodawania 2+2 jakimś benchmarkiem, który nie uwzględnia instrukcji
multimedialnych, czy Quakiem III Arena, czy....

Na pewno będziemy unikali w przyszłości recenzowania produktów na naszej
stronie firmowej.

Dziękujemy za wszystkie maile, na wszystkie staraliśmy się odpowiedzieć. Nie
śledziliśmy dyskusji na tej grupie i innych. W święta nie pracowaliśmy. Poza
tym nie sposób znaleźć czas na śledzenie wszystkich grup dyskusyjnych,
forum, itp.

pozdrawiam
Mirek Barej



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:37:57 MET DST