Re: próbują się zrehabilitować ;-)

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 15:14:37 MET DST

begin Baza Plus quotation:

> SPROSTOWANIE! Niczego takiego nigdy nie powiedzieliśmy!

Nie mogę zacytować bo zdjeliście stronkę (co wszystkim wyjdzie na
dobre).. Było coś w stylu: "Nie polecamy komputerów z AMD osobom, które
nie znają się na sprzęcie i nie chcą się znać".
A ja właśnie im polecam, bo po prostu wyjdzie im taniej. A takie osoby
nie mają wygórowanych wymagań - ma działać.

Ale może faktycznie powinienem się uciszyć, bo guru od sprzętu to ja
nie jestem ... ;-)

--
    If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.