Re: próbują się zrehabilitować ;-)

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 11:25:55 MET DST

begin Wojciech Puchar quotation:

>> W dobrym kierunku ida.
> W złym. bo w ogóle was słuchają

Moim zdaniem dobrze zrobili, że przejęli się protestami grupowiczów.
Firmie powinno zależeć nie tylko na klientach ale i na klimacie wokół
niej. Po pierwszej publikacji uniósł się smrodek lamerii, teraz próbują
to naprawić.. Osobiście nie chce mi się wierzyć w tak ogromną różnicę w
awaryjności AMD w stosunku do Intela.
Na droższym procesorze marża jest po prostu większa. Jeśli tak bardzo
awaryjne są procesory AMD to czemu oni je sprzedają ?

Przyznali się też, że nie umieją złożyć całkowicie bezawaryjnego
zestawu na AMD dla osoby, która nie ma zamiaru nigdy otwierać obudowy
ani niczego podkręcać. Ludzie! Toż to lameria! Kilku moich kolegów umie
to zrobić.. I te zestawy po 2-3 lata działają bez żadnej ingerencji..
Przypadek ?

Moje zdanie jest zatem takie, że firma, zamiast tłumaczyć dlaczego AMD
jest zły, powinna zastanowić się czemu stała się pośmiewiskiem i
dlaczego nie umie sprostać przewadze konkurencyjnej kilku domorosłych
"złotych rączek".

--
        Don't learn to hack.  Hack to learn.