ATI - ARDA

Autor: Hoquz[KZ] (hoquz_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 13:28:53 MET DST

Czy koś może mi powiedzieć coś na temat karty graficznej ATI Radeon 7500
produkowanej przez niejaką firmę ARDA??

Oryginalną kartę ATI z tym prockiem jako tako znam, chodzi mi tu bardziej o
tą firmę, czy warto coś takiego kupić ?

Osoba od której zamierzam kupić sprzęt mówi mi że już nie kupie oryginalnej
ATI Radeon 7500 ale tylko innych producentów, że podobno ATI już nie będzie
produkować samych kart tylko same procki.

Jeśli to prawda, to co lepsze, ARDA ATI 7500 czy może X-POWER ATI Radeon
7500, a może jeszcze co innego?? (Zależy mi na Radeonie 7500, żadny inny).

Hoquz | hoquz_at_wp.pl