Re: Hercules...

Autor: Jan Goscicki (goscicki_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 02:19:04 MET DST

Użytkownik "Szym" <szymszymek_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Hercules Pamiętacie jeszcze te wspaniałe czasy kiedy te cacka wchodziły
> na rynek...

To już chyba z 10 lat temu . . . .

> Niedawno dostałem takią karte wszystko działa pięknie ale nie mage jej
> zidentifikować... Chcem postawić na tym kompie Win3.11 ale brak mi
> sterów. HErcules jest na chipsecie ACER (tzn na wielkim scalaku pisze
> ACER ) ale na stronie acera ani słychu a takim archiwalnych żeczach ...

Miałem taki zestaw, właśnie firmy ACER
286, RAM rozbudowałem maksymalnie - dałem całe 2MB !!!
i monitor Hercules, ale nie było (przynamniej ja nie pamiętam) żadnych
specjalnych
sterowników.

> 1. Może są jakieś standardowe stery do tego typu kart które mógłbym
> zastosowac ?

Aby Windows działało na herculesie w czasie instalacji należało wybrać
opcję
instalacji indywidualnej, a wtedy przy wyborze monitora pojawiała się
możliwość
wyboru Herculesa.

--
pozdrawiam