Re: IBM PC-XT - co to jest ?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 02:18:07 MET DST

On Sun, 31 Mar 2002 11:32:41 +0000 (UTC), schmielarz_at_uniprojekt.com
(Stanislaw Chmielarz) wrote:

>Zawsze mnie dziwili ludzie, ktorzy porownywali procesory Motoroli do Intela
>dlatego, ze te procesory sa nieporywnywalne ze wzgledu na budowe wewnetrzna
>i dlatego kazdy z nich jest przeznaczony do innych zastosowan ...
Oczywiscie porownywanie konsttrukcji obu moze byc troche bezsensowne,
ale jesli porownamy podobne programy napisane na oba to daje jakies
pojecie do czego kazdy z nich sie nadawal.
A poza tym do jakich innych zastosowan? Oba byly uzywane w
komputerach.
(to, ze ktos wymyslil zastosowanie sterownika kosiarki w PC to juz
inna historia ;-)

Pozdrawiam
GLide