Re: Hercules...

Autor: Smoq (NOSPAM.smoq__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 03:10:51 MET DST

Użytkownik "Jan Goscicki" <goscicki_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szym" <szymszymek_at_o2.pl> napisał w wiadomości
>
> To już chyba z 10 lat temu . . . .

10 lat temu herculesy to juz w zasadzie wychodzily ze sprzedazy, VGA bylo
coraz bardziej popularne. W 1993 w sprzdazy byly juz prawie wylacznie VGA.

> Miałem taki zestaw, właśnie firmy ACER
> 286, RAM rozbudowałem maksymalnie - dałem całe 2MB !!!
> i monitor Hercules, ale nie było (przynamniej ja nie pamiętam) żadnych
> specjalnych
> sterowników.

Nie 2 a 16 to max, mialem kiedys 3MB karte rozszerzenia pamieci, zajmowala
cala glebokosc obudowy (od jednej scianki do drugiej) do tego tak naprawde
skladala sie z 2 lub 3 duzych plytek drukowanych zamocowanych jedna nad
druga :) Nie to co teraz.

Smoq