Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 19:49:52 MET

On Fri, 22 Feb 2002 12:42:58 +0100, "Mariusz"
<NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl> wrote:

>Jak grochem o ścianę..... Pisałem że pracowałem, a Ty dalej swoje..... Asus
>_JEST_ wspaniały. Montuję płyty tylko TEJ marki, i nie miałem jeszcze ani
Dzizas skad u Ciebie taki zachwyt? Placa Ci za to?

>jednej reklamacji, a składam komputery od ładnych kilku lat. O jak wczesną
>rev Ci chodzi? Wersję testową "enginering sample", czy wersję pokazową dla
>prasy? Przyczepiłeś się po prostu żeby coś napisać i tyle. Ludzie jeszcze
Zartujesz czy serio popisujesz sie ignorancja?

>pracują na rev. 1.04 na przykład, a to o czymś świadczy prawda? Ja mam np.
>(w tej chwili) rew. 1.10 i procek PIII/600/133/256. I działa mi wszystko w
>te i spowrotem.
Poszukaj troche w internecie wpisz co trzeba w Googlach.
Facet piszesz jakbys wszystkie rozumy zezarl a wszyscy tutaj to lamy.

>Abit jest lepszy? Oczywiście, a ja Ci na to Twoim sposobem "weź popracuj na
>wczesniejszym revisionie tej płyty, to zobaczysz....". Nie widzę sensu
>dalszej dyskusji, brakuje Ci argumentów.... A dyskusja na marki i
A jakich argumentow ty uzyles? Sorki, ale jakos nie zauwazylem.

>Nadal twierdzę że nie potrafisz sobie czegoś skonfigurować i stąd Twoje
>problemy.
No tak - Chektor niepotrafi skonfigurowac kompa (ROTFL), ja tez nie
(jeszcze wiekszy (ROTFL ;-) a Ty jeden znasz tajemnice dostepna tylko
dla wybranych. A najwiekszy ROTFL ze goscie z Adobe tez nie potrafia.

Glide