Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 19:51:16 MET

On Fri, 22 Feb 2002 13:38:42 +0100, PRL <prlpromo_at_poczta.onet.pl>
wrote:
>ale macie bezsensowne problemy ludzie!!!! no i co z tego ze plyta ma
>problem z regulatorem napiecia i sypie sie na photoshopie???? to TYLKO
>JEDEN problem. plyta jest jadna z najstabilniejszych plyt i to jes to!
plytki MSI nie mialy tego problemu. Czy w tej sytuacji mozna
powiedziec, ze P2B jest od nich stabilniejszy?

>poza tym ,.....odpalcie jakiegos nowego celerka na jakiejs
>porownywalnej plycie (BX). u mnie chodzi 850x1054.

>tylko abit jest w stanie konkurowac, ale o czym mowa?
O tym, ze P2B wcale nie jest taka cudowna i niektore jej wersje
posiadaj blad konstrukyjny powodujcy w pewnych specyficznych
zastosowaniach totalna niestabilnosc.
A tak BTW to zawsze lepsze wyniki w podkrecaniu mialem na mojej BH6
niz na P2B (te same procki).

Pozdrawiam
GLide