Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: PRL (prlpromo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 13:38:42 MET

On Fri, 22 Feb 2002 10:42:38 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Zamiast sie bezsensownie zoladkowac, po prostu wezcie i popracujcie z
>Photoshopem na ktoryms wczesniejszym revisionie plyty -- zobaczycie, jak
>"wspanialy" jest Asus P2B...
ale macie bezsensowne problemy ludzie!!!! no i co z tego ze plyta ma
problem z regulatorem napiecia i sypie sie na photoshopie???? to TYLKO
JEDEN problem. plyta jest jadna z najstabilniejszych plyt i to jes to!
poza tym ,.....odpalcie jakiegos nowego celerka na jakiejs
porownywalnej plycie (BX). u mnie chodzi 850x1054.

>BTW: plyta dobra, ale na tym chipsecie sa o wiele lepsze modele, chociazby
>Abit BH6.
tylko abit jest w stanie konkurowac, ale o czym mowa?

PRL