Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: Mariusz (NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 12:42:58 MET

Witam !
Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości
> Ja odpalałem..... Do dzisiaj mam Asusa P2B. Jedna z najlepszych płyt jakie
> kiedykolwiek wyprodukowano...

Zamiast sie bezsensownie zoladkowac, po prostu wezcie i popracujcie z
Photoshopem na ktoryms wczesniejszym revisionie plyty -- zobaczycie, jak
"wspanialy" jest Asus P2B...
BTW: plyta dobra, ale na tym chipsecie sa o wiele lepsze modele, chociazby
Abit BH6.

Jak grochem o ścianę..... Pisałem że pracowałem, a Ty dalej swoje..... Asus
_JEST_ wspaniały. Montuję płyty tylko TEJ marki, i nie miałem jeszcze ani
jednej reklamacji, a składam komputery od ładnych kilku lat. O jak wczesną
rev Ci chodzi? Wersję testową "enginering sample", czy wersję pokazową dla
prasy? Przyczepiłeś się po prostu żeby coś napisać i tyle. Ludzie jeszcze
pracują na rev. 1.04 na przykład, a to o czymś świadczy prawda? Ja mam np.
(w tej chwili) rew. 1.10 i procek PIII/600/133/256. I działa mi wszystko w
te i spowrotem.
Abit jest lepszy? Oczywiście, a ja Ci na to Twoim sposobem "weź popracuj na
wczesniejszym revisionie tej płyty, to zobaczysz....". Nie widzę sensu
dalszej dyskusji, brakuje Ci argumentów.... A dyskusja na marki i
producentów płyt, bez konkretnych argumentów z jednym tylko "...bo tak, i
kropka" mija się z celem.
Nadal twierdzę że nie potrafisz sobie czegoś skonfigurować i stąd Twoje
problemy.
Dla mnie EOT
Pozdrawiam
Mariusz