Re: ECS K7S5A - co kulna robię źle???

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 11:09:03 MET

--
Użytkownik "siwybob" <siwybob_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam ECS K7S5A+D850+MX2+256 SDRAM+BARRACUDA IV 60GB
>
> (...)ciach
> (...)ciach
>
> Moj dysk formatowal sie rownie, potwornie, dlugo. Ale to pierwszy raz ;)
> Pozniej formatowalem rowniez ten dysk i bylo juz "normalnie". Trudno mi
> powiedziec co sie dzialo??? Pierwszy raz jest zawsze najtrudniejszy :)))
>

> Co do innych spraw to nie wiem. Ja przez pewien czas mialem zwisy i rozne
> dziwactwa. Pomoglo wywalenie karty dzwiekowej /Vortex1/. Teraz komp dziala
> :)))
Barracudy IV sie tak wlasnie formatuja (standardowymi narzedziami typu Fdisk
i Format) chyba ze uzyjesz DyskMenagera wtedy to trwa okolo 30 sekund (cala
operacja zakladanie fatow i formatowanie) .
soft jest za darmo na stronie producenta - polecam - mozna duzo czasu
zaoszczedzic. Zwlaszca jak ktos duzo kompw sklada
Pozdrowienia
ZenoN
maciej_at_kris.mpnet.pl