Re: ECS K7S5A - co kulna robię źle???

Autor: siwybob (siwybob_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 09:25:32 MET

Mam ECS K7S5A+D850+MX2+256 SDRAM+BARRACUDA IV 60GB

(...)ciach
> 1. HDD Baracuda IV 40GB - formatowanie tego szło przez 1,5 godziny; 8-o
(...)ciach

Moj dysk formatowal sie rownie, potwornie, dlugo. Ale to pierwszy raz ;)
Pozniej formatowalem rowniez ten dysk i bylo juz "normalnie". Trudno mi
powiedziec co sie dzialo??? Pierwszy raz jest zawsze najtrudniejszy :)))

Co do innych spraw to nie wiem. Ja przez pewien czas mialem zwisy i rozne
dziwactwa. Pomoglo wywalenie karty dzwiekowej /Vortex1/. Teraz komp dziala
:)))

pozdrowienia siwybob

Friends PL - http://www.friends.stopklatka.pl/
Aniston PL - http://www.aniston.prv.pl/