Zida BX983D zostawic plyte czy procek

Autor: dmocha (dmocha_at_2com.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 11:15:07 MET

Witam,
Mam plyte ZIDA BX983D z VIA i Celeronem 333 na slot 1.
Nie mam za duzo kasy i moge zmienic tylko jedna czesc, co radzicie
pyte czy procesor. Chodzi mi glownie o mozliwosc ogladania DivX-ow.
W tej chwili obciazenie procka dochodzi do 100% i film zaczyna
"klatkowac".
Slyszalem ze jest to wina m. in. VIA.
Myslalem o odkupieniu procka PIII 550 - 600 MHz. Czy to cos da?
Moze ktos z 3miasta jest chetny cos wymienic?

A swoja droga czy ktos uzywa tej plyty i jakiego ma w niej proca?
Instrukcja mowi o PII/PIII ale nie podaje jakiej wielkosci. Producent
na swojej stronie tez nic nie podaje, a na maile nie odpowiada.

--
pozdrawiam
dmocha_at_2com.pl