Re: ECS K7S5A - co kulna robię źle???

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 10:15:49 MET

> Do wujaszka przyszedł kumpel z kompem na tej płycie + Dureń 950 +
GF2MX-200
> [...]
> ponowna instalka. I tak w kółko.
>
> Po 5 godzinach wymiękłem.
> Koledzy, pomocy !
>
> PS. Niech żyje mój poczciwy BX - nie żebym był rasistą chipsetowym, ale
jak
> się zastanawiałem nad taką płytą to już teraz będzie mnie ciężko do niej
> namówić, Kupię KT266A (lub i845D i P4 z DDR'kami).
>
> PS.2. W biosie wsio wporząsiu jak na moje Intelowe oczko. AGPx4 jest,
> przypisanie IRQ do grafiki też (tylko czemu IRQ5 i to współdzielone z
> portami USB to już ECS raczy wiedzieć), PnP OS próbowałem z włączonym jak

Jezeli chodzilo by o komunikaty DirectX, to mozliwe, ze zainstalowane byly
wersje Beta, ktorych czas sie skonczyl. Ale biorac pod uwage reszte prblemow
to rzeczywiscie moze byc cos nie tak. A jezeli jest tam plyta glowna tej "
wspanialej" firmy mozna obawiac sie , ze jest posadzona.
A ACPI powinno byc wlaczone, wlczam je w kazdym kompie, jak i PnP.