Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 00:07:09 MET

On Tue, 19 Feb 2002 11:53:52 +0100, "fit" <fit_at_astercity.net> wrote:

>kupilem celT1.2 bo łatwo sie podkrecił do 1.5G i ma z tą prędkościa
>wydajność wg SiSoft Sandra taka jak Athlon 1700+ a jest duzo tanszy
>zwłaszcza, jeżeli nie trzeba wydawać 100 pln na radiator
Nie zartuj. Za 50zl mozna kupic pozadny cooler - siejesz mity!

>235W i SDRAMu
A kto Ci zabrania uzywac plyty na KT133A np. Z SDRamami pracuje
znakomicie.

>czwartym że nie mam ryzyka ukruszenia, zgniecenia, przegrzania i bog wie
>czego jeszcze
To juz pisalem. Jak ktos jezt zdolny to i Coopermine'a pokruszy.
Zdolni inaczej za skladanie kompow brac sie ni powinni.

>na soft nie narzekam - jakbym kupil Athlona (jak planowalem) to poradzilbym
>sobie z viapackami i innymi pierdułami (no w XP to juz chyba nie sa
>potrzebne)
A zastanawiales sie dlaczego? wiesz co to jest Via service pack?

GLide