Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: fit (fit_at_astercity.net)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 11:53:52 MET

Użytkownik "marcin" <marci_n_at_INTERIA.PL> napisał w wiadomości
> jestem studentem piątego roku informatyki . piszę prace magisterską
właśnie
> o procesorach. jeden z rozdziałów ma tytuł jak w temacie postu
kupilem celT1.2 bo łatwo sie podkrecił do 1.5G i ma z tą prędkościa
wydajność wg SiSoft Sandra taka jak Athlon 1700+ a jest duzo tanszy
zwłaszcza, jeżeli nie trzeba wydawać 100 pln na radiator
drugim argumentem była mozliwosc pozostawienia starej obudowy z zasilaczam
235W i SDRAMu
trzecim że cicho i zimno bez problemów
czwartym że nie mam ryzyka ukruszenia, zgniecenia, przegrzania i bog wie
czego jeszcze

na soft nie narzekam - jakbym kupil Athlona (jak planowalem) to poradzilbym
sobie z viapackami i innymi pierdułami (no w XP to juz chyba nie sa
potrzebne)
P4 nie kupilem bo drogi a wolny - Intel zrobil niezly bubel - P3 na 2.2GHz
chyba byłby szybszy od Northwooda
to tyle
a.