Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 17:05:07 MET

"Krait" <krait_at_interia.pl> wrote in message news:a4tbkb$pcv$1_at_news.tpi.pl...
> A to bardzo ciekaw bo ja mam 1,6XP a dotego mam mysz, klawiature i
drukarke
> na USB i mam z nimi zero problemow. Wiec albo ja jestem "geniuszem
> komputerowym" albo ty jestes ....... ;)

No to się miszczu przeleć po VIARENA. Nie twierdzę, że XP jako jednostka
obliczeniowa jest do bani. 40% rynku płyt pod tą jednostkę jest opanowane
przez produkt niekompatybilny w Windows 2K/XP (wyczytałem to na tej grupie).
Kawiatura działa. Nie działa natomiast mój aparat cyfrowy.

> Ja jestem szczesliwym posiadaczem AMD i powiem ze mialem pentium potem
> pentium2 potem celka potem durona, a teraz 1,6XP i mialem z nimi zero
> problemow. Wystarczy przegladnac troche testow zeby dobrac czesci
optymalne
> dla siebie. A jak ktos ma problemy z czytaniem to pretensje tylko do
sibie.

Nie miałem aż takiego wyboru niestety. Gdybym zaczął kupować z górnej półki,
to znów zbliżył bym się cenowo do Intela, a nie o to chodziło.

> Ps. odnosnie mocy to powiem tak. udostempniam moc procesora dla united
> devices, a oni jako 100 (% ??)mocy pokazuja p4 1500
> a mojego AMD-eka oceniaja na 147.

Mojego 1600+ na 138.

Teraz tak na marginesie... liczysz dla nich szczepionkę na wąglika? Bo
ostatnio cichaczem wprowadzono projekt Anthrax zamiast Cancer. Zerknij na
screena dla jakiej cząsteczki wykonywane są obliczenia i zastanów się czy
chcesz wspierać amerykańską armię ;-)

> Cena w Krakowie 1,6XP - 585plz , a p4
> 1500 - 750plz .

Zdecydowanie zgadzam się.