Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie [OT]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 09:36:06 MET

"Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> wrote:
> Teraz tak na marginesie... liczysz dla nich szczepionkę na wąglika? Bo

Już nie, w ostatni weekend skończyły się obliczenia dla "anthrax project" ,
który własnie trafił do kolejnego etapu prac.

> ostatnio cichaczem wprowadzono projekt Anthrax zamiast Cancer. Zerknij na
> screena dla jakiej cząsteczki wykonywane są obliczenia i zastanów się czy
> chcesz wspierać amerykańską armię ;-)

o tak ... i powiedz mi jeszcze, że ta SZCZEPIONKA zostanie wykorzystana do
ATAKOWANIA ludności ... . Chyba tylko przez nadgorliwe pielęgniarki :P

A tak BTW: Polska jest sojusznikiem USA w ramach NATO, więc w każdej chwili
mogą Ciebie powołać do bardziej realnego wspierania amerykańskiej armii -
czy to Ci się podoba czy nie ....

B.