Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Krait (krait_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 22:16:29 MET

> No to się miszczu przeleć po VIARENA. Nie twierdzę, że XP jako jednostka
> obliczeniowa jest do bani. 40% rynku płyt pod tą jednostkę jest opanowane
> przez produkt niekompatybilny w Windows 2K/XP (wyczytałem to na tej
grupie).
> Kawiatura działa. Nie działa natomiast mój aparat cyfrowy.
>
> Nie miałem aż takiego wyboru niestety. Gdybym zaczął kupować z górnej
półki,
> to znów zbliżył bym się cenowo do Intela, a nie o to chodziło.

Umnie na MSI KT266A bez RAIDu i USB2 za 480plz ( czy to jest znowu taka
gorna polka ) dziala stabilnie i pod WinXP i pod 2K
co chyba swiadczy ze procesory AMD dzialaja, tylko czesc plyt jest lipna (
na abitach, MSI i asusach pewnie dziala).
Co do aparatu to raczej wina plyty (kontrolera USB).

> Mojego 1600+ na 138.

Bo pewnie cos robiles na kompie, a ja podalem max jaki dostalem teraz np.
mam 131.